logo hotel splendid
Acasă » Politica de anulare

Politica de anulare

1. Anularea Rezervărilor și Politica de Rambursare

1.1. Rezervările anulate cu cel puțin 48 de ore înainte de data sosirii vor beneficia de o rambursare integrală a sumei achitate. În cazul rezervărilor anulate după această perioadă, poate fi aplicată o taxă de anulare din valoarea totală a rezervării.

1.2. Pentru rezervările nerambursabile, suma achitată nu se returnează în cazul anulării sau neprezentării.

1.3. Rambursările sunt procesate în termen de 14 zile lucrătoare de la data anulării și se vor efectua prin metoda de plată inițială.

2. Modificări ale Rezervării

2.1. În cazul unei modificări a rezervării (ex. schimbarea datelor de cazare sau a tipului de cameră), pot exista diferențe de preț. Acestea vor fi comunicate clientului înainte de confirmarea modificării.

3. Cazuri Speciale

3.1. În cazul anulării rezervării de către unitatea noastră de cazare (din motive neprevăzute), clientul va fi notificat cât mai curând posibil și va beneficia de o rambursare integrală.

Ultima actualizare : 31 octombrie 2024

error: Content is protected !!